Nataša Renka, Sandra Delić, Marica Škrtić - Benchmarking u strategiji marketinga


Autor: Nataša Renka, Sandra Delić, Marica Škrtić
Broj stranica: 293
Jezik: hrvatski
Uvez: meki
Format: 19.4x24cm
Izdavač: Mate d.o.o.
Godina izdanja: 2002
Stanje knjige: 8/10, rabljena


  • 12.00€


Knjiga se bavi bechmarking metodom koja se u svjetskoj praksi pokazala kao jedna od metoda kontinuiranog poboljšanja, postizanja dobrih rezultata i pozicioniranja poduzeća u sam vrh industrije u kojoj se ono nalazi. Hrvatski gospodarski i izvangospodarski subjekti na mogu više ignorirati strane konkurente, strana tržišta i dobavljače. Ukidaju se barijere među Europskim zemljama, a multinacionalna poduzeća agresivno kreću na nova tržišta. Autori sugeriraju da kao rezultat svega toga domaća poduzeća nemaju izbora nego pokloniti konkurentima isto toliko pozornosti, koliko i potrošačima.


Općenito
Autor Nataša Renka, Sandra Delić, Marica Škrtić
Broj stranica 293
Jezik hrvatski
Uvez meki
Format 19.4x24cm
Izdavač Mate d.o.o.
Godina izdanja 2002
Stanje knjige 8/10, rabljena

Napišite svoje mišljenje