Nataša Renka, Sandra Delić, Marica Škrtić - Benchmarking u strategiji marketinga
Autor:
Nataša Renka, Sandra Delić, Marica Škrtić
Broj stranica:
293
Jezik:
hrvatski
Uvez:
meki
Format:
19.4x24cm
Izdavač:
Mate d.o.o.
Godina izdanja:
2002
Stanje knjige:
8/10, rabljena
-
12.00€
Knjiga se bavi bechmarking metodom koja se u svjetskoj praksi pokazala kao jedna od metoda kontinuiranog poboljšanja, postizanja dobrih rezultata i pozicioniranja poduzeća u sam vrh industrije u kojoj se ono nalazi. Hrvatski gospodarski i izvangospodarski subjekti na mogu više ignorirati strane konkurente, strana tržišta i dobavljače. Ukidaju se barijere među Europskim zemljama, a multinacionalna poduzeća agresivno kreću na nova tržišta. Autori sugeriraju da kao rezultat svega toga domaća poduzeća nemaju izbora nego pokloniti konkurentima isto toliko pozornosti, koliko i potrošačima.
Općenito | |
Autor | Nataša Renka, Sandra Delić, Marica Škrtić |
Broj stranica | 293 |
Jezik | hrvatski |
Uvez | meki |
Format | 19.4x24cm |
Izdavač | Mate d.o.o. |
Godina izdanja | 2002 |
Stanje knjige | 8/10, rabljena |